Tuesday, December 23, 2008

Asmawi aka MAWI

Dah lama tak citer pasal mamat nih. Rasanya dlm blog baru aku nih tak pernah plak kuar citer pasal mamat botak MAWI ni kan? Takde kena mengena pun. Dia bukan sedara aku. Bukan satu sekolah ngan aku. Bukan orang kampung aku(tp org Johor la..) tapi Jawa sama ngan aku..hehehe.. Gonjol sama ngan aku jugak cuma lebih dia la kot.. aku kureng skit.. hehehe.. Aku kenal dia pun mcm org lain kenal jgk.. AF. Tp klu sesapa yg pernah ikut my_previous_blog akan tau apa kaitan blog aku ngan mawi... rasa malas plak nak citer lebih2.. korang baca lah awal2 posting dlm my_previous_blog tuh.

Psl skrg ni tgh sibuk org citer psl Mawi kawen, kebetulan plak aku balik Johor(KT)Khamis ni sampai 29hb..bole la jenguk2 ke Felda Taib Andak kot??? emmm.. x mungkin lah..mesti org ramaiiii ya amaaat.. baik lepak2 rmh ke atau gi jln2 kat pantai2 yg indah di tenggara Johor tuh.. hahahaha.. ni aku amik la skit citer dia kat mstar nih...


MAWI-EKIN

Selayaknya diberi gelaran 'Wedding of the Year.' Walau tidak seeksklusif perkahwinan Siti Nurhaliza-Datuk K, pernikahan Mawi-Ekin membawa memorinya sendiri.

Pernikahan Mawi-Ekin di Masjid Sultan Abu Bakar, Johor disiarkan secara langsung di siaran Astro Oasis.

Mawi-Ekin mengadakan tiga resepsi dengan tiga tema yang berbeza bagi menyambut hari bahagia mereka.

- Yang tidak sedap didengar apabila wartawan TV3 mendakwa mereka dihalang membuat liputan. namun, pihak Astro menafikan dakwaan ini.

2 comments:

Anonymous said...

kita pun owang johor gak : )

Nik said...

Dieorg dok make-up muka Ekin ni dah mcm muka Azza Elite la plak