Monday, December 14, 2009

Ninja kan?



Nama pun Ninja.. dia punya senjata bukan pistol tp benda2 tajam mcm pedang & apabenda yg kecik tajam tu.. ntah aku x ingat plak nama dia.. yg pasti tajam ler.

Last week dpt tgk cter Ninja Assasin.. mmg sejak kuar gazzet arituh dh terpk nk tgk pun..ku pk kan cter ninja spt yg pernah ku lihat sebelum ni tp rupanya takkkk... satu je benda yg kuar dr mulut aku lps tgk cter nih... GANAS & NGERI GLERRRRRR....

Buat sesapa yg hati x brp keras yg slalu lyn cter syahdu syahdan mcm Nur Kasih ke Awan Dania ke dinasihatkan tak payah le tengok.. krg tengok sambil tutup mata le gamaknya.. time aku tgk tu memula ada la nmpk bbrp couple yg tgk.. mula2 adala dgr suara2 diaorg tp xlama pun.. bbrp minit lps start je dh senyap dh.. bkn senyap psl buat wyg eh? xtau le klu smpt jgk kan? hahahahaha...

Overall, terlalu byk aksi ganas yg kita xkan dpt tgk b4 this.. aku pun x tau nak komen camna lg.. camtu jelah yg mampu aku komen... hmmmm...


kata aku: hampir2 gak aku tutup mata.. hahahaha...

No comments: