Tuesday, February 9, 2010

Komik Feb.

Walaupun keputusan Siapa MB Perak? hari ini tidak memuaskan hati sesetengah pihak, ianya mmg aku dah jangka. Nampaknya rakyat Perak kenala tunggu 2-3 tahun lg utk memberi mandat baru utk menentukan pihak mana yg mereka pilih.. lama lg.. mcm2 isu bole timbul.. mcm2 perkara bole jadi.. hrp2 semangat yg membara di jiwa masing2 terus menebal. 1 nasihat buat warga muda Perak khasnya, seluruh warga muda Malaysia amnya..yg dah & akan layak mengundi.. DAFTAR le cepat! rugi tak rasa pengalaman mengundi.. takat kempen tu aku dah masak sgt.. belasan tahun aku dah selalu ikut org kempen.. mmg best!!! tp pengalaman mengundi mmg satu pengalaman yg korang x akan lupakan.. dari undi tu la akan menentukan kepimpinan negara di masa akan dtg weiiii... ingat! ingat! ingat!

OK dah citer ni.. ptg td blk keje 1 pos ekspres dh masuk dlm postbox rmh aku... ini dia buku terbaru dari zunar & konco-konconya...



Mmg BESTTTTT!!!!! MESTI BELIIIII!!!! MESTI MARIIIIIIII!!!



kata aku: mari segarkan minda yg dh berkecapuk tuh...layannnn....

No comments: