Wednesday, June 30, 2010

suck it

agak lucah plak tajuk kalini slps lama x menulis.. sorry le.. x bermaksud pun..

suck it = sak it = sakit ler.. sakit ati! apala bangang nak memblogging tp idea nak tulis xde! huhuhu...aku rasa byk benda aku nak tulis tp x tertulis plak bila klik kat new post nih... WTH!!!

ni bahana psl dh lama sgt x memblogging le ni kot? perasan gak kt blog2 org lain bila tetiba stop menulis tu kdg2 mmg lama xde new post.. ni buat blogger2 mcm aku ler.. yg mmg blogger terkenal yg ramai followers tu xdela kot..yela gler ko ramai followers yg menanti post2 terbaru ko setiap ari..mesti la gagahkan diri mencari apa2 jgk bhn nak ditulis kan? hahahaha.. WTH!

WTH lagik? lucah gak ke? aku rasa x sbb Boss aku selamba je ckp SELALU during official meeting.. SELALU ye.. bkn kadang2 ye...

Mayb ini adalah post pertama setelah lamaaaaaa sgt x menulis.. hrp2 ni cuma post pemanas bdn.. hrp2 lps ni byk la idea menulis ye....

daaaaa..............


kata aku: tbc.. (ni cfm x lucah ye..)

No comments: