Saturday, October 15, 2016

Hello October!

Image result for october

Pejam celik pejam celik dah masuk quarter terakhir 2016. Dengan bersarangnya blog ni sejak awal 2015, kenapa tetiba je ada hati nak menulis sekarang ek? hahaha.. susah nak menjawab tuh.  Sementara tengah rajin nak menulis ni kita teruskan jela menulis sampai idea abis.

Yeahh, walaupun memang menulis ni minat aku yang sentiasa hidup.. tapi kan, dengan perubahan trend dan teknologi yang ada sekarang, medium juga memainkan peranan penting dalam kita mencurahkan idea yang kita ada.

Selama memeram lebih setahun nih, aku lebih tumpu pada medium insta.. yg lebih menggunakan gambar sebagai cara meluahkan apa yang aku nak luah.  Nampak macam pelik tapi itulah peredaran zaman.  Cara dan medium je berbeza tapi masih rajin nak meluahkan apa yang ada dalam diri.

Jadi, inilah luahan hati di hari ini di bulan Oktober 2016 yang dapat aku coretkan di sini.  Semoga berjumpa lagi di lain-lain kelapangan dan rasa aku untuk menulis lagi.

Adios!

No comments: