Thursday, April 16, 2009

Award from Yati's Blog


Yati ni kawan lama aku. Kawan masa belajar Dip tahun 1996-1999 dulu. Skrg ni dia surirumah come businesswoman. tp bisnes dia dari rumah jer sbb dia buat online bisnes(betul ke ayat ni Yati? hehehe..) Bila tetiba dpt award ni terkejut jgk le psl tak tau plak dia tau blog aku..ko baca ke blog aku? yelah, jgn kata komen.. letak link kat blog pun xde..lg nak tinggal apa2 kat shout box tu..hehehe.. yg pasti mmg aku selalu jengah blog dia nak tgk apa produk baru yg dia jual..tu psl aku letak link blog dia kat blog aku. Thanks for the award Yati!
Aku tak tau apa award ni sebenarnya tp ikut pemahaman aku award ni maksud dia penghargaan. So, award ini adalah tanda penghargaan buat rakan2 bloggers yg sudi berkongsi suka duka dan juga maklumat yg mereka dapat melalui blog mereka..dan hasilnya hubungan sesama kawan ni tak putus insyaAllah.

Terma & Syarat Untuk Penerima Award Ini.
1. Letakkan logo award ini di blog anda.

2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui ‘backlink’ dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.

4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.


So, aku pun nak teruskan la pemberian award ini kpd 10 blog di bawah. Sesapa yg tak dapat jgn kecik hati plak ya..
1. Yati's Blog - spt diterangkan di atas
2. Life is simple! Don't make it complicated - aku byk rujuk blog ni utk info IT/new tech
3. Think More... - suka duka dikongsi bersama.. cheewahhh..
4. edisi merapu meraban - seseorg yg berprinsip.. ayat bodek nih.. hahaha..
5. My Journey - power IT mamat nih.. rujukan yg sgt berguna utk aku
6. Shamsul Iskandar Mohd Akin - suara anak muda Malaysia
7. One Love..Peace! - Lan..geng setan merah yg jahat.. peace bro! hehehe..
8. madaiz - citer suka duka seorg cikgu sekolah zaman sekarang
9. Lia soul speakioss - satu geng ngan momo.. kena baca dua2 nak compare cerita
10. momolicious - best gak baca citer budak-budak pompuan nih.. peace momo! hehehe..

Cheers everyone!

6 comments:

Nur said...

Timasih, Arip!
Betul dah tu ayat. Sape kata aku tak pernah letak komen? Tapi anonymous kalau tak silap. :)
Thanks again.

mr reef said...

ok..hahaha..
patutle aku tak perasan.. apadaaa..

Juan Nazlan said...

hahaha.. terima kaseyyy sahabat chelseaku..

mr reef said...

Hahaha Lan.. ayat tu lain mcm jer.. nnt ada geng yg curious krg ngan hang.. hahaha...

Juan Nazlan said...

hahaha.. sokong2 gak.. kawan tetap kawan..

Sky0ne said...

hohoho award la plak...bodek? ape barang bodek bagi award..kekekeke