Sunday, September 5, 2010

10 yang terakhir

Salam Ramadhan.

Nampaknya 10 malam terakhir dah tinggal 4 malam je lagi.. macamana amalan, cukup? mana pernah cukup.. rasa mcm kejap je Ramadhan nih.. masa awal2 dulu pk bila nak raya tp bila nak abis ni rasa kejap je plak.

Lailatul Qadar? klu ikut pemerhatian aku yg jahil ni mcm dh lepas. Tp jgn le ikut aku sbb aku ni bkn Ustaz.. klu ikut Ustaz.. x kira la dh lps ke belum masa 10 mlm terakhir ni manfaatkan la sepenuhnya.. masa ni je tinggal utk kita beramal dgn diskaun..maksud aku mcm SALE skrg nih le.. buat sikit pun dpt berganda.. bygle klu buat byk.. berganda-ganda-ganda la byknya.. cukup ke nk cover dosa? ntahle.. 11 bulan x puasa dgn 1 bulan puasa.. alang bulan puasa pun ada jgk buat dosa inikan bulan x puasa... lu pk jela sendiri!!!

Serius, ni utk ingatan diri sendiri.. mmg raya dah dekat, persiapan raya pun kena buat tp hrp2 aku dpt lebihla beramal.. insyaAllah..



kata aku: Selamat Terus Beramal...

No comments: