Saturday, May 28, 2011

Maharaja Lawak minggu 9.. tbc

Sambung lg 3 minggu! maksudnya akan ada lg penyingkiran at least sorang. Lgpun imuniti tu belum digunakan.. mesti guna tu bai! dan aku rasa imuniti tu dah ada nama.. mcm AF jgk.. tp aku rasa nama tu adalah NABIL. kenapa?
Begini teori aku. So far yg aku nmpk, Nabil ni xpernah kena kutuk oleh pihak juri lg2 Apek... nmpk sgt.... juri nmpk bias sgt.. masing2 ada feveret. Mamat Khalid sokong JOZAN, Ahmad Idham sokong SEPAH & Apek of coz sokong Nabil. Mamat ngan Idham w'pun sokong Jozan ngan Sepah xdela lebih2 sgt mcm Apek, nmpk sgt. Ni kalau aku ltk kt FB ML cfm ramai maki aku nih tp itulah realitinya. Ko nak sokong pun agak2 lah.. jgn lebih2.. dahla Nabil wat perangai last week. Minggu ni slmt Top 3 w'pun persembahan dia lebih xbest dr Sepah yg bottom 3. Tp hrpn nk terkeluar tu mmg ada utk Nabil.. that's y aku rasa imuniti tu utk Nabil. Kecualilah Nabil menten top3 utk baki 3 minggu nih.. than baru Sepah/Jambu/Jozan yg dpt.. so dlm 3 minggu nih klu btul ada penyingkiran lg nnt final tinggal 2 jela which is xmungkin lah... aku rasa lah... at least mesti 3 sbb ada 1 imuniti.. ataupun ada 1 minggu tiada penyingkiran.
So, klu Final amik 3 je aku hrp Sepah, Jambu n Jozan yg masuk.. aku hrp le.. yg aku agak mcm td la Nabil mesti masuk Final.. tujerla..

Tang persembahan mlm td BAIK. Balas mmg patut keluar base on persembahan. dan persembahan Nabil masih tidak memuaskan.. aku sgt2 tak setuju ngan ko Apek.. i'm soriiii.....



Like I Care: harap ngan agak tu lain ye... sekian...

No comments: