Thursday, May 19, 2011

saTIGAtu

Maknanya entri ni 3 dalam 1.. nampak x? kalau x nmpk tu maknanya x lama la korang... hahahaha...

Aku nak cter Imam Muda, Maharaja Lawak & AF skali. Dah lambat no aku update ni wat skali 3 jela.

Bermula Jumaat sampai Sabtu. IM & ML kan ari Jumaat. IM nmpk dah ada peningkatan. Kalini mcm lmbt skit BOOM dia beza ngan musim 1. 1st week dah entri urus jenazah tuh! Wowww.. mana x jd fenomena time tuh.. musim 2 nih diaorg nak wat kelainan la.. tp aku rasa kurang BOOM dia tuh.. dah masuk week 3 ni baru nmpk tugasan makin mencabar. last week diaorg dah btul2 deal dgn masyarakat. Jd anak angkat ngan famili berbeza latarbelakang.. yg bkn je miskin tp ada yg saudara baru, yg ada famili prob.. mcm2.. so nmpk mmg berjaya la Imam2 Muda nih.. that's y xde yg dpt markah teruk.. diaorg kata lah.. teruskan.. teruskan..

Maharaja Lawak last week mmg spt dijangka akan ada yg terkucil.. plg mengecewakan aku Nabil la.. tak konsisten tp yg aku respek xde yg undi dia untuk keluar.. bagus tul diaorg nih... aku kecewa ngan Nabil bkn sbb dia plg teruk tp psl reputasi dia tinggi.. dia xpatut buat mcm tuh. Dlm pertandingan camnih kena konsisten beb.. tgk Raja Lawak.. sapa yg konsisten mmg peluang jd Champ tu tinggi. Tp masa RL2 je tak.. sebab Nabil! ya.. that's y aku kata Nabil ni lain.. dia ada rank dia sendiri.. so, jgn la hampakan org yg undi ko Nabil.. kalo ko Champ ML nih dgn prestasi xmenentu nih kurang la respect aku kat ko. So far yg plg konsisten cuma JAMBU.. so kalau diaorg dpt menten smpi FINAL mmg JAMBU layak la jd CHAMP... thank god Amir keluar this wik.. next akan keluar ikut prestasi aku rasa MAN & BALAS.. FINAL aku jangka masih lg JOZAN, NABIL, SEPAH & JAMBU... a'way.. Good Luck yg lelain tuh..

Last.. AF.. last Monday amik cuti gi la AEON AU2.. saja jejalan tgk rumah kongsi AF(rumah kaca la..).. kocik je.. ada aku amik gambo tp x download lg dr kamera.. konon2 dpt le tgk xtvt bebudak tu dari dekat tp hampeh.. dr pg smpi tghari xmuncul2 diaorg nih.. mlm td tgk diari AF baru tau diaorg ada xtvt sambut hari guru kat sekolah mana ntah x perasan.. cesss.. xpelah.. bkn nk tgk sgt pun(nk sedapkan hati jerk nih.. hahahaha..).. dpt tgk rmh kongsi jd le..

eh lupa nak komen psl last wik punya konsert.. dr awal cter ada kejutan rupanya ada imuniti.. oklah.. kesian gak dah wat persembahan bagus2 terkeluar plak tp dr segi lain x fair la kat pengundi. Yg kata persembahan bagus tp org x undi nk wat camna.. bak kata Amir x tepuk xpe janji undi.. ada betul apa! ni kan pertandingan.. ada kalah & menang.. kalau jd Juara pun tp x bagus xkemana punya.. hrp duit menang tujela tp show xdak. album pun xlaku..tgk Faizal cukuplah.. apa jadik.. tu bahana undi kesian la tuh.. pendapat aku lah... apa2lah AF oooi.. aku pun bkn mengundi pun.. tgk wat isi masa lapang je.. lgpun ada Aznil ni jd bernyawa la blk AF nih. silap2 ada lg season dpn.. Astro x confirm kata yg ni last kan? diaorg cuma kata MUNGKIN yg last so who knows? AF kan penuh dgn kejutan... :P

So, kalau awal2 dulu aku pilih Erul ngan Lena antara yg bagus tp now nmpk Azri, Hazama & Fina makin menyerlah.. tp aku xnak teka sapa masuk final lg.. nnt2 lah...



Like I Care: perghhh... letih menaip....

No comments: