Friday, June 17, 2011

Imam Muda w7

Ni entry sebelum rancangan(3.55pm-Jumaat)
Dah masuk minggu ke-7 dah minggu nih. So far dah 4 org keluar.. tinggal lg 6 org. Dlm byk2 minggu, aku rasa minggu nih plg mencabar & plg aku tgu2.. dgr promo mmg aku tau cerita mlm nih plg mencabar.. saspen..saspen..
Anyway, dah nmpk dh karekter2 diaorg.. calon juara pun mcm dh nmpk tp tgk la 2-3 minggu nih kot2 ada perubahan. Sapa calon tuh? ntah! hahaha..



Like I Care: Gaya mcm wakil dari Johor plak jd juara.. insyaAllah...

Entry selepas kat sini(Sabtu-12.30am)
Alhamdulillah..selesai minggu 7 punya program & aku rasa puashati. Mmg IM ni x menghampakan..dgn Maharaja Lawak yg akan abis next week so that aku leh tumpu pd IM ni jer. Minggu ni cter psl pengurusan jenazah x dituntut.. klu musim 1 minggu 1 lg dh kena tp kalini minggu 7 baru diaorg kena. Satu aku puji IM2 ni w'pun dh tersingkir tp masih smbg lg belajar.. itu yg betul. IM ni bkn program hiburan so mmg patut la buat camtuh. Bg diaorg belajar smpi abis klu bole lps2 ni buat silibus sendiri mcm amik diploma/degree.. abis belajar dpt sijil khas yg iktiraf diaorg as Imam...maybe.. tp tu kena bincang ngan Jabatan Agama & Kementerian lah. Atleast adalah hasil yg bagus mcm tuh.. yg btul2 diiktiraf oleh Kementerian..btul x? So, ilmu dpt.. sijil dpt.. pengiktirafan pun dpt.. kan cantik tuh.. InsyaAllah.. next season.. amin..
So, ttg mlm td punya siri.. 2 THUMBS UP!!!



Like I Care: Sengit jgk saingan peserta yg tinggal nih nmpknya... xpe, doakan yg terbaik je.. amin..

No comments: