Saturday, July 2, 2011

Mari Belajar: Google Maps

Selain Google Earth, 1 lagi cara nak carik direction incase anda malas beli GPS(mcm aku) dan malas tanya orang(bukan mcm aku ya!) sebenarnya Google Maps ni boleh membantu. Camna nak carik? masuk jela google, nampak la google maps dlm tuh. Apa function dia? ni ala2 GPS le bg direction via map mana2 tmpt yg kita nk pegi tp xtau jalan. Cumanya xdela suara seksi(ker?) mcm GPS tuh. Nampak mcm cerita biasa je kan? Tp ni aku nak share skit apa yg ada member aku share kat aku..dia dpt mana aku xtau la kan tp aku pun nak share kat sini. Kita wat tutorial skit cara penggunaan Google Maps. OK ikut arahan tuh.

If you've nothing to do..try this!

1. Go to Google Maps.
2. Go to "Get Directions".
3. Type Taiwan as the start location.
4. Type China as the end location.
5. Read STEP 23 of the directions.

Nak tau apadia? scroll le kat bawah nih..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

...................................... jeng ...... jeng ....... jeng ........................


Klik kat gambar utk lg CLEAR!


Agak2 korang nak ikut ke arahan tuh? ahaks..


Like I Care: Cubalah.. hahaha..

No comments: