Sunday, April 29, 2012

BERSIH 3.0

This is base on my previous experience.. maybe someone will not agree with me but for me.. as we are not there.. or even if we are there but not in the position to saw the real picture.. just shut up and let the authorize person to deal with it. As per Ustaz Don mention here.. I'm totally agreed.

[UST DON]
Bismillah,
Assalamualaikum...
Status ini ditulis adalah untuk semua warga kerja 30Minit Ustaz Don secara khususnya dan team TV al-Hijrah secara Am nya...
saya merayu agar jangan ada siapa2 dikalangan 'ahli keluarga' (30Minit Ustaz Don secara khususnya dan team TV al-Hijrah secara Am nya) menulis apa2 STATUS atau STATMENT yang berunsur MENCABAR atau MAKI HAMUN mana2 pihak tak kira kiri atau kanan dan apa2 yang boleh mencalar bukan satu individu..tetapi SEBUAH KELUARGA(30Minit Ustaz Don secara khususnya dan team TV al-Hijrah secara Am nya). kita yang tak dak ditempat kejadian mendengar banyak spekulasi. yag kiri kita dengar dan yang kanan kita dengar.
Tolong biar mereka yang terlibat yang mengambil apa2 tindakkan yang sewajarnya. samada kiri atau kanan.biar masing2 amik tindakkan.
KITA MEDIA MESTI BERSIKAP ADIL.
Nabi SAW bersabda, "BERKATA BAIK, ATAU DIAM"..tolong...ingat sama orang lain sebelum kita berkata2...
terima kasih atas perhatian semua kerana sudi membaca status ini.
Moga2 Allah memberkati kalian.

Sincerely,
USTAZ DON
Bangi

No comments: