Monday, April 4, 2011

Maharaja Lawak VS Akademi Fantasia

Selesai sudah Maharaja Lawak(ML) minggu 1 dan Tirai Akademi Fantasia(AF) hari Jumaat dan Sabtu lepas. Nih aku nak ceciter sikit nih!

Bila tgk ML ni tanpa Jozan as pengacara nmpk kureng plak.. peserta dah bagus(except Amir n WAI) mlm tuh tp pengacara bikin malam tu ada kekurangan betulll... aku x kesah sgt tang juri.. aku kesahkan pengacara.. mmg Raja Lawak ni mmg dah sinonim sgt ngan Jozan as pengacara.. kalau bukan diaorg mmg xde seri lah.. betulll... kalau ada RL lg lps2 nih hrp2 Jozan akan kekal. Pls le Astro...
Tang peserta spt yg aku sebut atas tu selain Amir & WAI mmg lelain tu OKlah.. mmg semua boleh buat org gelak.. even Jihan yg aku xhrp sgt pun OK.. xde yg menyerlah sgt antara masing2.. smua average.. so aku xleh pilih sapa yg terbaek mlm tuh..pd aku ler.. tp gelak mmg gelak beb! hahahahaha...

Tp bila tertengok Tirai AF Sabtu tuh.. tetiba je TERkembali ke kenangan lama.. kenangan masa mula2 aku layan AF secara serius masa AF3 dulu.. korang taule time tuh sapa Juara kan??? Masa AF3 jgkle zaman aku siap g Stadium Melawati tgk Konsert LIVE.. mmg happening la.. skrg aku xtau le.. kenangan lama beb.. hahahaha... mmg AF & Aznil dah mcm kembar.. xleh pisah sebenarnya.. IMPAK dia lain woooo... tu yg aku kata pengacara ni main peranan sgt penting.. mmg AZNIL TERBAEK la pd aku utk AF nih.. eh aku rasa utk pengacara dia mmg TERBAEK! Mmg xsalah le dia menang ABPBH dah 8 tahun.. sesuai le tuh.. no comment.
Tang peserta yg nmpk menyerlah pd aku LENA ngan sapa nama dak laki yg sayur-sayur korea tuh.. tp bila sebut AF ko hebat camna kalo attitude xbtul jgn harap le nak menang. Lena ni suara best tp aku hrp dia x gedik lelebih.. sama gak ngan dak korea tuh.. kalo dia pandai control attitude dia aku rasa peluang nak MENANG tu tinggi! muka dah jambu tuh.. auwwwwww... hahahaha...

ChallloH!!!




Like I Care: Boleh bah kalo ko! ;)

No comments: