Thursday, April 28, 2011

Sesumpah

Eskay sedia sumpah laknat bersama Anwar

Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah bersedia bersumpah laknat dalam majlis bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa ketua pembangkang merupakan pelaku dalam video seks yang didedahkannya.

selanjutnya


Nampaknya, lepas tuduh orang berzina tanpa bg 4 org saksi.. yg menuduh nak sumpah laknat pulak. Kalaulah dengan bersumpah boleh selesaikan masalah, maka makin banyaklah jenayah dalam negara nih... percayalahhhhh..... tak yah susah2 buat contoh lah.. katalah aku ni peragut, dah meragut tu dah abis barang2 ragut aku jual tup2 kena tangkap polis. Bukti dah xde nih so polis tu kata, baik ko ngaku.. betul ke ko meragut... aku pun x ngaku & aku wat sumpah laknat kata aku xwat.. duli apa aku kena laknat ke x sebab aku dah sah2 peragut wei.. ada aku kesah laknat2 nih.. janji lepas dari tahanan polis.. senang je kan? undang2 camtu ke kita nak guna???

Masalah negara kita ni bila bab2 zina dan menuduh zina ni xnak bagi mahkamah syariah setelkan.. nama je negara Islam! sbb yg dituduh dan menuduh tu org Islam guna la mahkamah Syariah.. dah dibuat laporan pun ke Mahkamah Syariah tp senyap jer.. pa citer? Ingat bole suka2 je sumpah ke? Kalaulah DSAI tu ikut bersumpah camna? Ingat org2 yg tuduh tu nak kata.. OK DSAI dah sumpah kita tutup kes.. so, sapa yg salah? yg kena tuduh ke yg menuduh? weiii..

Xkanlah xtau agama.. aku mungkin tak sewarak dan sehebat pejuang Islam tulen tp... seteruk-teruk aku pun aku taula nak beza mana betul ngan mana yg tak... xdelah sampai aku nak tuduh org berzina ni suka2... kita yg baca, tengok dan percaya ni sama je mcm kita tuduh jgk tau.. pastu sebarkan plak dlm blog ke youtube ke... astaghfirullah... mintak dijauhkan la bala ke atas diriku dan umat Islam di Malaysia ini ya Allah...... amin...





Like I Care: Mohon petunjuk dariMU ya Allah.. tunjukkan la kekuasaanMU ke atas orang2 yg mempersendakan agamaMU ya Allah...

No comments: