Monday, July 27, 2009

Pelham 123

aku reserved dulu citer psl Karnival Sabtu lps.. letihnya x abis lg nih..huhuhu..

Citer psl wayang. Aku mmg suka tgk wyg nih tp mmg biasanya kekangan masa tu menghadkan aku dari tgk wyg nih..maknanya, byk lg benda berfaedah yg penting dibuat drpd tgk wyg..yeah.. it's true! tp lately ni dlm kebzan aku yg amat sgt aku terpaksa jgk luangkan masa aku utk release skit kepala nih p tgk wyg..so, psl xde plan apa2 pun..smpi kt wyg baru start pilih nk tgk citer apa? pilih punya pilih then baru decide nak tgk ini pilem...




sbbnya krn ada:





Bukan sebarang je aku nk tgk cter nih..kena tgk pelakon dlu..lainlah org ajak/belanja.. tu layan jelah.. hahaha..
Pasal cter tuh? cter dia psl JT(John Travolta bkn John Terry..hehehe) nih jd jahat plak.. dia jd ketua yg rampas train Pelham 123 tuh..denzell washington plak pgg watak Garber, Walter Garber..dan mamat sorang lagi tuh(nama x tau tp muka mmg kenal)..yg kena buli je dlm filem yg HOT baru2 nih(masih ada tygn lg wooo).. sama jgk..masih kena buli jgk dlm ini pilem..hahaha...sbb apa nama train dia Pelham 123? psl apa dia rampas train plak? apa endingnya? tgk le citer tuh baru tau..hahaha..takleh la citer semua, kesian org yg belum tgk tuh...huhuhu..
apa-apapun citer nih mmg best, cuma action xde la byk sgt tp siyes x boring sbb part2 yg siyes tu dia x siyes sgt sbb kitaorg bole gelak plak..hahaha..
apapapun, aku suka main actor sbb lakonan mmg MANTOOPPP! direkomen utk tgk!

sekian ulasan pilem dari aku.


kata aku: lps ni nk tgk cter land of the Lost plak

No comments: