Monday, July 27, 2009

No more blogging!



Readers,

I'm planning to close my blog soon. No more blogging after this.

Maybe ?


Regards,
fren


Itu bukan ayat aku ya..ayat blogger lain(kawan ler..)
Apa agaknya yg korang pk bila dpt msg camtu? kenapa agaknya bole jadi camtu ek?
Tau psl apa? psl dia kata camnih:

sn: aku nk delete blog aku
me: pesal?
sn: aku rasa x best
sn: sebab
sn: mcm ramai lak baca
sn: even aku dah private kan
me: ramai bace pun x suka ke?
sn: bukan
sn: aku malas nak tulis
me: laaa..psl tu jer? hmmmm..
sn: ha'a
me: bkn psl benda lain ke? hehehe
sn: pon ada jugak
me: psl pa?
sn: ada lah kot


FullStop! dh smbg cter private dh..aku tau tp xleh cter..nnt ngan aku2 kena mrh plak..hihihi...mcm2 la ko nih..hmmm...


kata aku: i'll never stop blogging.. insyaAllah...

2 comments:

Unknown said...

ya ya..jgn benti..teruskan penulisan anda...

mr reef said...

aku xleh berenti menulis..nnt tgn gatal..hahahaha..