Friday, July 10, 2009

Ramalan cuaca arini!

Nampaknya cuaca di lembah klang pagi ni amat tak memuaskan la. Ikut berita kata jerebu tapi pasal pagi aku rasa jerebu+kabus nih.. tp mmg agak teruk lah..aku kira2 dlm jarak penglihatan tu 5km lah.

Apapapun nak tau jerebu teruk ke tak tunggu tengahari ni nnt aku update lagi kat sini. Yg kat bawah ni gmbr kat Federal Highway pg td on the way nak g keje area Pantai Baru...


pic taken on 7.29am

TERKINI
OK ini keadaan cuaca utk ptg plak di sini.


tgk jam tu kul brp?

Nmpk mcm ok tp skrg ni mcm awan mendung nk berarak ke sini plak..nmpk mcm tanda2 yg ptg ni nk ujan mcm 2 hari lps.. dan spt 2 hari lps jgk klu ujan area KL nih, area rmh aku akan cerah & kering..bila la nak ujan area rmh aku ni? hrp2 ujan la wpun sekejap tp selalu.. amin.

No comments: