Tuesday, September 8, 2009

Jom ke Bazar Puasa

Mana dtg Bazar Puasa nih? eh..sukahati aku ler nak tulis apa..kekekeke..
Rasa bersalah plak nak letak nama Bazar Ramadhan sbb biasanya Ramadhan ni bulan yg mulia..bulan kita beramal ibadah..bukan nak mentakedarah(btul ke ayat nih?)..huhuhu...

OK..aku ni x le rajin sgt melawat bazar2 puasa nih tp so far utk tahun ni dh bbrp tmpt aku lawat.. yg plg jauh KJ, pastu Bangi dan area Puchong ni je ada 4 tmpt..tp dlm smua2 tmpt yg aku pegi tu biasanya adala mknn yg spesel..w'pun x brp sgt pun tp hari2 biasa susah nk jumpa wooo..kt psr mlm pun xde juai maaa..ntah mana ntah dia niaga aku pun x tau..kekeke..

Yg aku rasa plg spesel & sedap tuuu.. ayam golek kat Bazar@Sek 9,Bangi.. byg le nk beli klu x kena ms beratur punyala panjang..maknanya mmg sdp ler.. ni x tipu tau..aku dah try..mmg nyummmmm...try le klu nk tau..dia punya rasa tu mmg smpi ke dlm2 daging tu rasa..aku dah rasa..sekali jela..sbb aku bkn hantu sgt pun nk mkn2 benda2 mcm tuh..dpt rasa skali dah le..at least taule rasa mcmana..klu org citer tu bolela kata..aku dah pernah mkn daaa.. ok kan?

Ni gmbr dia..gmbr kt kedai ler..krg amik gmbr dkt2 terbakar plak aku..kekekeke...



SELAMAT BERBUKA PUASA...

No comments: