Saturday, March 26, 2011

MAHARAJA LAWAK

Yesss.... 1 APRIL dah start! 2 APRIL plak ada apa ek??? hmmm.. hari Istimewa ka? jeng.. jeng.. jeng.. Oh ya.. 2 April AF dah start konsert prelude... dah malas la nak layan AF nih.. tgk le dulu.. mayb klu tgk pun awal2.. klu rasa ok baru le layan.. tp lyn gitu2 jela kot.. bosan la nk tgk realiti show nyanyi2 nih.. klu sendiri nyanyi ok! hehehe..



Yg pastinya, MAHARAJA LAWAK(ML)ni mesti aku layan! tengok le peserta dia....



Gambo ni aku amik dlm FB ML nih. Mmg DASYATTT le! Mesti Mariiii... tp Nazmi ngan Mamu takdak la eh.. I'm Soriiiii.. ada... kenapa I'm Sori ada sbb dia kumpul semua finalis dari RL1-5.. dlm byk2 siri yg latest punya finalist yg aku rasa semua OK.. yg lain2 ada je yg terselit.. tu dah nasib dia la.. klu ok x jd finalist pun mesti menjadi.. betul kan?

So, sapa pilihan aku plak kalini? Mestila yg baru menang akan kuat lg sokongan dia dan masuk dlm list top 5 aku.. ni aku susun x ikut mana best..

JOZAN RL1
MAN RL5
R2 RL5
NABIL RL2
SEPAH RL3

Antara yg akan kuar awal aku rasa:

AMIR RL3
JIHAN RL3
WAI -> Wan + Acho(Kecik) + Idlan RL4
XN3 RL4

Lain2 peserta:

ALEX RL4
JAMBU (Yus + Tauke)RL1
BALAS RL5

eh jap.. RL2 napa ada Nabil je ek? Mana Cham? jeng..jeng..jeng.. jgn tanya aku.. aku pun x tau.. pemilihan camna ntah.. mayb psl Cham xdpt join XN3 masuk la kot...

Tak kesah la.. apa2 aku punya Top 5 tu cuma pilihan awal.. sebelum ML ni start.. maybe bila dah start nnt list Top 5 aku berubah.. who knows???

Apa-apapun... ALL THE BEST MAHARAJA LAWAK!!!



Like I Care: Pls contestant.. jgn le ada sesapa yg lelaki buat lawak pakai pakaian wanita! pls ek!!!!

No comments: