Thursday, March 24, 2011

Muvee PANAS 2!!!

Lanjutan dari cerita sebelum nih...

Aku tertarik dgn entri sorg blogger yg nih:

"Kamu beritahu saya apa yang salah. Semua kata ia bertentangan dengan undang-undang, tetapi beritahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang maklum patut datang ke depan untuk maklumkan kepada kita," katanya. more


Itu jwpn Menteri yg jaga undang-undang Malaysia bila ditanya wartawan tentang kesalahan memiliki dan menayangkan bahan lucah! Ni kes Datuk T(ditulis Trio) pasal video seks yg didakwa sbg pemimpin pembangkang Malaysia yg tgh HOT skrg ni la.. biar betul???

Tak salah ke? betul??? ramai le yg bersorak kalau betul tak salah! nak jadi apa la Malaysia nih! bilamana ada je Pilihanraya.. tak kira la PRK ke PRU ke Pilihanraya negeri ke.. eh.. eh.. dan dan tu plak ada je isu baru kuar.. isu panas.. makin lama makin teruk plak.. mmg le dari dulu lg dah selalu kita alami benda yg sama tp lately dah makin teruk! sgt teruk! smpi isu SEKS plak jd mainan! front page beb! front page! benda2 mcm ni ke yg nak dipertontonkan kpd rakyat? apa isunya sebenarnya? mcm ni ke negara islam? mana komen mufti? mana komen ustaz?

Lagi satu:

“Orangnya jelas dan kita semua tahu siapa dia. Tiada dolak-dalih lagi dan saya berani mengesahkan bahawa itu memang dia.

“Saya percaya dia ada penyakit dan ini perlu diubati segera. Kalau tidak ia bukan saja merosakkan diri, malah keluarga dan negara kerana dia selalu menonjolkan diri sebagai orang yang warak dengan memetik ayat-ayat al-Quran membuatkan ramai pihak termasuk yang ‘kuat agama’ terpedaya,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini. - Utusan more


Alamak..Pejuang Islam Tulen ckp camtula.. betul ke nih? ke salah lapor? tolong betulkan kalau laporan tu salah ye..

OK, yg ni serius:

"ABIM juga meminta sebarang perbincangan serta perbicaraan kes hanya dilakukan oleh autoriti-autoriti yang berkenaan menerusi perundangan yang telah ditetapkan di samping mengelak untuk membicarakannya secara meluas tanpa dilandasi sebarang etika."


Cukuplah...aku pun dah malas nak tulis panjang.. byk benda yg aku nak tulis ada kat entri2 blogger tuh.. korang baca & pk le sendiri.. kebenaran akan muncul jua akhirnya.. byk lg benda berilmiah yg bole dicerita.. buatpa nak tambah dosa yg mmg dh byk je nih kan.. Astaghfirullahal azim..




Like I Care: ni ke cara kempen pilihanraya skrg? eh.. tak.. ni kebetulan jela.. kebetulan je ada pilihanraya Sarawak nih.. oh kebetulannnnn........ yela..... kebetulan la sangatttt....

No comments: