Monday, June 2, 2008

Musim Mengawan

Hahaha.. memandangkan byk sangat undangan kenduri kahwin kali ni so dapat le title tu dari aku..hahaha.. semalam ada 2 kenduri aku plan nak pegi, satu kat Hulu Langat satu lagi kat Selayang. Memandangkan Hulu Langat ni lg dekat ngan rumah aku so aku decide g la sana dulu psl Selayang tu dah dkt ngan rmh Zack yg aku dah janji nak jumpa kat rmh dia kat Gombak tuh.. so, abis majlis leh la lepak lelama skit.. kalau g Selayang dulu nak berkejar ke Langat kang x de masa lak nak melepak-lepak. Lagipun dah lama x melepak ngan dia, nak2 rmh baru dia yg besau kat Gombak tu aku x smpi lg w'pun dh dijemput byk kali.. hahaha.. sori le Zack, x sempat2 aku nak jejak kat sana.
So, nak jadikan cerita kali ni pun x sampai lg hajat aku nak jejak rmh zack nih. Perjalanan le Langat dipenuhi dgn pelbagai cabaran.. dgn jem psl traffic light.. pastu sepjg jln tu ada bbrp lg kenduri kahwin yg terpaksa dilalui psl semua rmh tepi jln besar.. so, dr perjlnn yg aku rasa x smpi pun 30 minit dah kena tambah 1 jam lg.. dah lepak2 mkn nak blah ujan turun plak dgn lebat.. perghhh.. tunggu le kejap.. blk tu jem lg.. nasib baik smpt la smpi Masjid Bt.14 tu klu x musafir 1 marhalah le jwpnya aku(huhuhu)..
Apa nak buat, takde rezeki la nak pi tgk pengantin Rizan nih.. dpt hantar sms le kat dia sbb call pun tentu x berjwb tuh..hadiah aku ltk kt ofis jelah..
Dlm byk2 x best citer aku tuh ada gak seronoknya.. perjlnn pi Langat ni aku rasa mcm blk kg plak... suasana spjg perjalanan tu mmg mcm susasana blk kg.. ngan gerai2 byk kita jumpa kiri kanan jln tu.. rmh2 ada yg lama2.. mmg suasana kg.. pastu kat area IKBN Dusun Tua tu ada Kolam Air Panas, mcm best plak tgk bebudak motor tu melepak main air kat situ.. dlm hati next time mmg aku terjah lg area nih.. x pegi Pangsun, Tekali, Sg Gabai paling koman pun kolam air panas tuh.. LANGAT.. TUNGGUUUU.. LAIN KALI AKU SAMPAIIII... HAHAHA...

No comments: