Friday, August 7, 2009

Juma aT

.*repekan pagi jumaat.

Dah Jumaat pun arinih..wpun jam baru kul 2.03am tp Jumaat tetap Jumaat. Letih menunggu donlod update punyala berjanggut guna bband yg ber signal very poor nih(3G)..luangkan la masa merewang di blog nih..ada la jgk peneman bicara..ahaks.

Bole je aku nk sambung ke line streamyx tuh tp psl mls nk tarik smpi ke dlm bilik..guna jela broadband nih..mmg jauh beza broadband(brp KB nih?) ngan Streamyx 1MB tuh..sgt2 jauh bezanya...jauh..jauh..jauh....jauuuuuhhhhhhhh....apada aku merepek nih tp mmg best dpt merepek mcm ni sorg2 d dpn lappy nih..dah lama btul aku x dpt menaip kemerepekan aku di alam maya nih.. pernah masa di blog lama tp aku x publish la sbb sgt2 merepek..nnt org ingat aku ada masalah mental plak kan?(mcm sorg artis tu kena dulu)..yelah..ruang sendiri di alam maya ni dah le sendiri yg create so sukahati sendiri la nak tulis apa..kadang2 tu merepek2 mcm ni pun bole menghilangkan STRESS tau! yeahhh.. ada mcm2 cara nk release stress..salah satunya adalah dgn berbual/berborak/meluahkan dgn org lain..klu zmn skrg ni penafsiran org lain tu bkn hanya org tp medium2 mcm blog ni pun satu cara kita berborak dgn org lain..btul kan?

Kalau x btul napa ada yg jawab? haaa.. maknanya adala org yg baca blog aku nih...terima kasihla pd korang yg sudi baca apa yg aku merepek ni setan??? eh ya..terima kasih la pd sesapa yg sudi baca apa yg aku tulis, apa yg aku letak dlm blog aku yg sempoi nih. Korg pun mereng mcm aku ke? kekeke.. xpe, mereng pd tmpt yg betul xpe.. boleh ke mcm tuh? kekeke..bolehkan jela...kakakaka...

So, sesi update dah ke fasa ke-2 tp mcm tergendala jer..kejap2 disconnected la pulak line nih..dan aku pun rasa dah tiba masa utk aku berentikan *repekan aku di sini utk sesi merehatkan badan dgn menutup mata..tido daaa...dan melayani mimpi2 indah..klu ada sambil menunggu hari terang utk bfast FREE nnt..kalini tajaan AM.. TQ AM! Menu apa? mcm biasa menu pagi Jumaat.. Nasi Kerabu..dan spt biasa jgk klu bfast nasik mmg xde la aku mkn berat lunch & dinner nnt..

Sebelum terlupa atau terlambat..Slmt Pulang ke kampung halaman dgn gembiranya..buat kwn2 yg blk kg..mcm Ris..hmmm..mcm Rehan..kesian mak dia sakit, every weekend blk kg jenguk mak..seb baik Melaka tu dkt Rehan..klu kg aku..waduuuhhhh..ssh nk kata la..doakan la kesihatan mak Rehan ni smg pulih spt sediakala..amin.

oh ya..dan buat yg tgh honeymoon..mcm wawa..mcm adieq..smg semuanya manis mcm madu belaka ya...jgn lupa senyum hari-hari.. hihihihi...


SALAM!


*repekan: ada ke ayat ni dlm kamus? klu xde anggap jela xde..sori DBP.


kata aku: Jumaat..penghulu segala hari...

No comments: