Tuesday, January 5, 2010

past is past..

Let bygone.. be bygone..

Yg lepas dah tentunya dah lepas..takde gear reverse nak undur..takde jalan pun nak patah balik. Thats the sad thing la eh but the good thing is, walau camna teruk pun masa lalu kita..semuanya dah berlalu.. JANGAN KENANG la benda2 yg dah lepas ni baik yg baik maupun yg buruk.. PK MASA DEPAN..MOVE AHEAD la bro!

Ya..memang..takde yg skrg klu xde yg dulu tp itulah hasilnya bila kita PK ke depan instead of PK masa lampau. PK apa yg kita nak jadi di masa mendatang.. yg lepas2 cuma jadi kenangan..yg cuma bole dijadikan pengajaran utk masa depan. Kenang dan PK dua benda yg berbeza.. Kenang tu bole jadi sampai kita menangis..sampai takbole buat benda lain..dok terkenang la benda2 lama.. so PK ni kita plan.. what's next? What's next? What's next?

Jadinya..aku dah xnak PK la waktu aku lemah dolu-dolu..waktu kena tipu ke.. waktu aku dipergunakan ke.. apa2 lah yg buruk.. skrg masa untuk? Deko bersama Reef! hahahahaha... skrg masa utk MOVE AHEAD! MAJU.. MAJU.. dan terus MAJU! Peduli la masa silam.. aku nak PK masa depan jer.. Slmt Tinggal masa silam... babai...


The past is ghost, the future a dream, and all we ever had is NOW...



kata aku: hidup mesti terus hidup!

No comments: