Monday, January 11, 2010

Sy$T3m r3sTr1ct!0n

ataupun kekangan sistem.

Dah masuk umur 3 series nih..dh mcm2 benda dah ditinggalkan. Mmg btul la org kata(bukan binatang kata..hehehe).. minat, kecenderungan, cara & kelakuan kita akan berubah secara automatiknya mengikut umur kita.. bezanya dgn setiap org cuma cepat dgn lmbt jer..mcm aku skrg.. w'pun dh masuk 3 series generation ni last 2 years tp masuk 2010 ni la aku baru rasa yg byk benda dh berubah..mayb baru perasan kot? hahaha..

Dulu masa zaman awal 20an tu sebut je konsert mmg muka nilah yg beriye2 nk tgk.. x kira la dpn tv ke atau g tgk live kt konsert. Lg2 kebetulan lak dulu sebelum kerja tetap kt KL ni aku keje ngan Kementerian yg jaga psl artis2 nih.. mmg slalu le dpt pass free.. mmg syiokkkk... masa tu ler.. bkn konsert jer.. mlm2 anugerah mcm Juara Lagu & AIM tu mmg biasa le tgk live..pastu bila dh keje tmpt skrg ni kurang le tgk live.. tp kt TV xle lepas le.. musti tgk! kira hukum wajib le masa tuh.

Tp masuk tahun ni rasa mcm dh bosan le tgk benda2 mcm tu.. bole la tgk tp dh mcm xde kuasa nk tgk.. mcm AJL mlm td le.. kebetulan clash ngan Raja Lawak.. mmg aku layan Raja Lawak la.. sbb aku rasa layan tu lebih rileks.. hati lebih ceria & tenang w'pun ada jgk yg ntahapahapantah lawaknya tu la kan.. hampeh! tp overall benda tu bole make my life more happening aku xde hal.

Cuma 1 benda ni je yg maintain.. bola.. mmg xbole miss. Makin tua ni makin jadi hukum wajib plak tgk bola nih. Klu nk bercuti mana2 pun aku check dulu bilik ada Astro ke x? klu xde game ok lg.. zaman2 tgk wrestling pun dah lama tinggal.. tu lg la lama.. makin lama makin hampeh.. mmg patut pun x tgk.

Jadi maksudnya skrg apa? dah tua la tuh! layanlah benda2 yg sesuai mengikut peringkat umur kita.. dengar tuh! mcm x jelas la.. hahahahaha...

Apa yg penting? H A P P Y !!!

kata aku: juga tiada kena mengena dgn tajuk di atas..hehehe..

No comments: