Thursday, March 5, 2009

Go-Kart Part 1/2009 session




REPORT RINGKAS DARI AKU
Tarikh xtvt: 28/2/2009 (Sabtu)
Lokasi: City Karting, Shah Alam.

Ini adalah aktiviti go-kart pertama utk WC pada tahun ini. Kebetulan khairul() ada emergency so dgn emergency nya aku lah yg take over utk arrange xtvt ni pada kali ini.
OK dimulakan report dari skrg...Aku gerak dari rmh dlm 4.30pm dan smpi di trek dlm kul 4.50pm. Sampai je kat sana ngam2 on time ngan b'dal.. dia bloknya jln aku b'dal ni.. cehhh.. ok xpelah at least dah ada geng yg sampai. Setel je park satu wise hitam BJQ tanpa banner park skali ngan kitaorg.. dia kenalkan diri as Fendy.. owh.. aku ngat dlm list tu Fen Fen rupanya dia ni Fendy..

Lps tu sorang2 sampai dimulakan ngan bar7 x lama tu Rudy plak smpi..dgn 2 org anak ikan dia.. ingat nak join skali rupanya nak teman Rudy jer.. cesss... hehehe.. yg lain2 smpi plg lmbt dlm 5.45... aku rasa naruto(kete power pun smpi lmbt.. apadaaa..)
Siap isi borang terpaksa la tunggu turn group lain main sampai le dlm lebih kurang kul 6.20pm kitaorg memulakan RACE. Aku dah awal2 aim kart no.26 (JT) tuh tp kena tukar plak ngan naruto psl seat dia x muat..hahaha.. mula2 aku xnak la tp tgk kesian plak nnt camna dia nak race kan so aku bg jela.. x psl2 aku kat yg depan skali.. fuhhh.. dasyattt..
RACE mula je aku pun dgn bergaya memulakan tekanan pedal minyak dgn berhati-hati..maklumlah lama x main gokart ni kan.. x smpi setengah meter bdk2 lain ni dah preng2 potong aku dimulakan ngan naruto n sapa2 lg la termasuk Lia.. cesss mkn asap aku.. xpelah.. lantak korang la nak potong.. aku cool jerla.. kononnnn.... sampai corner baring pertama mangsa pertama dah sangkut.. NARUTO.. hahahaha.. eh Lia pun ada.. hahahaha.. gelak2.. rupanya naruto x dpt gerak smpi lap brp ntah baru dpt tukar kart.. mesti dia x puas hati.. meh la kita race lg.. hehehe.. tp aku pun x puas hati jgk psl ramai yg potong smpi aku pun jd mangsa kat corner maut tuh..seb baik terseliuh skit je..xde la terpusing-pusing mcm Lia..hahaha..

Trek Shah Alam ni mmg best.. panjang pun panjang.. so mmg puas hati la race kat trek nih.. buat beginner rasanya xde masalah pun sbb tips main gokart ni rasanya senang jer.. jgn main brek.. tu jer.. rasa aku la.. hehehe..

Lagi satu yg menarik pada hari kejadian adalah dgn kedatangan Leona Chin..kenal tak sapa? haa.. nak kenal sila masuk sini

Dia join group kitaorg punya group masa kitaorg dah lap ke brp ntah..memula mmg le x perasan tp bila tetiba je tgh sdp lyn lap ada amoi potong ni baru le aku perasan...eleh.. dia pakai 100cc punya kart bole la dia eksen..(ayat dengki la nih..hehehe). Emmm.. kitaorg pakai kart yg 80cc. Kat situ ada 2 jenis kart je yg available utk di sewa.. 80cc ngan 100cc.

So, bagi pihak Khairul selaku OTAI go-kart wise ni aku ucapkan TAHNIAH pada semua yg datang wpun dtg tgk je tp kehadiran semua telah memeriahkan xtvt go-kart pertama ini. Terima kasih jugak kat Khairul yg memulakan usaha utk menjayakan xtvt ini yg aku rasa dia pun x sabar nak arrange utk next go-kart session nih.. tul x khairul? hehehe... (lps ni kita lyn paintball plak..insyaAllah)

TAHNIAH skali lg buat semua! Lets RACE in trek!


Peserta yg berani berlumba:
1. Naruto
2. zi$am
3. nasrol
4. mr reef
5. b'dal
6. Bar7monster
7. Mr Rudy
8. Lia
9. bluedweeb aka Fendy
10. NaiXe

Penonton-penonton:
1. anaknya_lie
2. Faez aka Mona
3. brader WML.. sapa ek?
4. anak ikan Mr Rudy(2 org tu dia bwk..hahaha)
5. puterifansa(dah abis baru sampai daaa)
6. penyokong2 Kelate & Selangor yg nak tgk bola mlm tu kat Stadium.. ada jgk..hehehe

2 comments:

Nik said...

kenapa kena pakai plastik kat kepala?
macam nk pi mandi jekk..?
hehehe

Anonymous said...

utk elak jangkit kutu kepala..hahaha..