Tuesday, November 17, 2009

Morning Talk

Just finished 'Morning Talk Session' with my Boss. So, talk about work & related matters ENDED there. No more talk untill further action taken.

Macam nilah.. environment kerja walau camna kolot opis tu pun kena la open.. kena open for critism.. open for bad comment from teammate/boss/coleague. Takat kena kritik tu biasalah.. aku sendiri pun selalu sangat kritik/kutuk org lagi. So kalau tak boleh nak terima kritikan dan kutukan org takyah la nak sebok2 kritik/kutuk org lain.. belajar terima kutukan/kritikan dulu baru boleh buat semua tuh.

Pagi ni, aku dah luahkan apa yg sepatutnya aku luah pada boss aku. Aku takleh keje dgn aman kalau environment keje aku pun tak aman. Bbrp perkara yg diperbincangkan harap2 dpt improve skit kualiti keje kat opis aku nih. Semua mmg xde kena mengena ngan org luar dan org yg dah kuar.. smua psl org sini jgk. Benda mmg dah lama aku tgk tp untill end of the year pun x setel2 lagi..

Hopefully akan ada perkembangan yg lebih menarik lepas nih.. insyaAllah.



kata aku: minggu ni aku bz ngan hal jer.. x terPK benda2 lain lg.. klu ada yg terasa psl aku x online YM ke FB ke apa2 ke lantak korang lah.. aku mmg xleh PK benda lain skrg nih..

No comments: