Monday, November 16, 2009

What A Wonderful World

Mood.
Kadang2 mood kita ni boleh berubah bila-bila masa mengikut persekitaran. Kadang2 faktor2 peribadi byk membantu mood kita pada sesuatu waktu tuh. Kadang2 xde kena mengena pun dgn hal peribadi di rumah atau di mana2 pun.. mood tetiba boleh jadi berubah dari very welcoming person kpd moody person.. x semestinya pada pompuan ok! so jgn kata aku cuma nak mengata pihak2 pompuan jer.. aku ngamuk karang! mood baik aku telah dirosakkan arini! u better watched out! hahahaha..

Dah marah nak gelak2 plak..maknanya mmg arini aku akan ber mood "GILA" ataupun GILA-GILA..hahaha.. dah lama plak aku x dpt rasa mood mcm tuh.

Tiap org mesti pernah rasa mcm tuh.. MARAH, BENGANG, GERAM.. semua benda2 negatif lah! cuma dari segi menzahirkan tu je pendekatan masing2 berbeza. So, bila aku dari pagi ada yg buat aku GERAM.. pastu ditambah pulak ada yg buat aku KECIK HATI.. aku rasa dah x bole tahan beb! Mulala aku MARAH & BENGANG!

Bila dah semua benda2 negatif ni datang aku mmg xleh duk DIAM lg dah.. aku kena luah semua pastu baru aku pegi menenangkan fikiran aku.. kena luah dulu baru bole release separuh.. separuh lagi....... hmmmm.. akan diselesaikan sekejap lg.......


ADIOS!!!


kata aku: pegilah m*mp*s!!! hmmmm.. sabar.....

No comments: