Wednesday, November 11, 2009

tangkap muat & sumbat!

Pagi smlm masa minum pagi si Fauzee ni bgtau sorang budak opis aku ni masuk TV.. program Tangkap Muat @ Astro Ria tuh..sbb nmpk masa preview semalamnya. Tangkap Muat yg transform penampilan org dr selekeh ke CUN tu lah..tu yg aku tau sbb aku pernah le tgk 2x b4 this..hehehe..yg aku tau pompuan je tp si Rehan kata lelaki pun ada..hmmm..lantaklah..do i concern? hahahaha..

Tp bdk opis nih yg jd mangsa smlm, Jasmeen aka Meen ni aku kenal tp xdela rapat..dia pun kenal muka aku je kot, nama bukan dia ingat..sbb bkn dept aku pun cuma kenal sbb pernah sama2 join Treasure Hunt opis last year kot..pastu dia dgn perangai gila2 dia tu biasa gak lepak ngan bdk2 lelaki tu yg biasa jgk le jumpa. Mmg btul pun dia ni jenis gila2 & ganas! hahahaha.. tp childish tu tetap ada la sbb dia kan bdk lg pun.. baru 22tahun maaa.. so, x heran ler..

So, ni le gambo yg sempat aku capture mlm td.. transformasi dari ala-ala boyhood ke lebih feminin la konon..... tp jalan tetap menten! apadaaa... hehehehehe..

BEFORE




AFTER
.
.
.
.
taraaaaaaaaaaaaaa....aaaaaak...... tgk le sendiri ulangannya nanti.. kekekeke...


kata aku: sbnrnya, lupa plak nk snap gmbr.. teruja tgk 'transformasi' yg berlaku! hehehehe...

No comments: